Case Strik Creemers & Partners marketing strategie

Strik Creemers & Partners zet volgende stap in hun marketing

Voor Strik Creemers & Partners, een financieel advieskantoor in Eindhoven met 10 financieel specialisten, werk ik sinds begin 2021 8 uur per week als Marketeer op Afstand. Met de 2 eigenaren hebben we de marketing strategie bepaald. Vanuit het opgestelde marketingplan en de vernieuwde positionering ben ik nu bezig met de uitvoering en optimalisatie hiervan. Denk hierbij aan het begeleiden van nieuwe website, filmpjes, het interviewen van klanten voor nieuwe succesverhalen, opzetten sponsorprogramma’s om meer lokale bekendheid te genereren en het coördineren van de nieuwsbrief en sociale media.

Resultaten samenwerking

Eén van de eerste resultaten is de nieuwe website waar ook een aantal filmpjes op staan die we ook gebruiken voor LinkedIn en Instagram. De website is een mooie weergave van de open en toegankelijke cultuur van het bedrijf in combinatie met authentieke klantverhalen.

Neem gerust een kijkje op www.strikcreemersenpartners.com

“Bart overziet door zijn ruime ervaring het marketing speelveld, is analytisch, scherp en in controle. Grijpt in waar nodig en geeft ruimte waar gewenst.”

Richard Brugel, Strik Creemers & Partners

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?

Wil jij ook de volgende stap zetten in je marketing? Ga voor meer informatie naar mijn pagina over Marketeer op Afstand of stuur me een email.

Bart Waterschoot

Heb je een vraag over deze case? Stuur me gerust een email

Meer over..

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Voorstel afspraak