Convious is een innovatieve start-up in een traditionele markt. Met geavanceerde software helpen ze themaparken en zoo’s bij het digitaliseren van de customer journey van hun bezoekers. Voor, tijdens en na hun bezoek aan een park. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mobile ordering en crowd control. Echter zijn themaparken en zoo’s niet zo data minded en ligt de focus vaak nog op offline marketing. En dus moest er in de content strategie een switch gemaakt worden naar een behoefte geörienteerde benadering vanuit de doelgroep. Tijdens twee interactieve sessies hebben we vanuit aantrekkelijke proposities vanuit de persona’s een blueprint voor de internationale content strategie uitgewerkt inclusief content die gaat zorgen voor de juiste traffic.
Coming up
De eerste landingspagina worden al ontwikkeld voor de Duitstalige markt, deze gaan verrijkt worden met aansprekende testimonials en inhoudelijke blogs toegespitst op themaparken en zoo’s. Daarna zal de content strategie ook uitgerold worden in de Benelux, Frankrijk en UK.
Impressie
Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?
Wil jouw bedrijf ook de volgende stap zetten in je content strategie? Ga voor meer informatie naar mijn pagina over workshop Content Strategie of stuur me een email.