Multilanguage content strategie Convious

Convious is een innovatieve start-up in een traditionele markt. Met geavanceerde software helpen ze themaparken en zoo’s bij het digitaliseren van de customer journey van hun bezoekers. Voor, tijdens en na hun bezoek aan een park. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mobile ordering en crowd control. Echter zijn themaparken en zoo’s niet zo data minded en ligt de focus vaak nog op offline marketing. En dus moest er in de content strategie een switch gemaakt worden naar een behoefte geörienteerde benadering vanuit de doelgroep. Tijdens twee interactieve sessies hebben we vanuit aantrekkelijke proposities vanuit de persona’s een blueprint voor de internationale content strategie uitgewerkt inclusief content die gaat zorgen voor de juiste traffic.

Coming up

De eerste landingspagina worden al ontwikkeld voor de Duitstalige markt, deze gaan verrijkt worden met aansprekende testimonials en inhoudelijke blogs toegespitst op themaparken en zoo’s. Daarna zal de content strategie ook uitgerold worden in de Benelux, Frankrijk en UK.

Impressie

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?

Wil jouw bedrijf ook de volgende stap zetten in je content strategie? Ga voor meer informatie naar mijn pagina over workshop Content Strategie of stuur me een email.

Bart Waterschoot

Heb je een vraag over deze case? Stuur me gerust een email

Meer over..

Referenties

  • Giorgio Verweij, Sales en Marketing Manager Control Union:
    "Tijdens 2 workshops hebben wij met ons team onze content strategie en bijbehorende planning uitgepluisd, targetpoints bijgevoegd en opnieuw in een volledig nieuw jasje gestoken. Door de uitgesproken mening van Bart, wist hij ons te activeren en te inspireren."
  • Marco Quanjer, CEO, Abeltalent:
    "Wat begon als een content vraagstuk mondde uit in een fantastische strategische sessie. Met rust, kennis en kunde vanuit Bart hebben we iets heel moois neergezet!"
  • Suania Cereceda Fial, Digital Marketing, Convious:
    "We were in need of a content specialist to help us align our strategy between our marketing and sales teams, and Bart was there to help us. Throughout 2 great and interactive workshops, Bart helped us tackle our problem and gave us great tools to move forward. He provided an insightful report that was used as a base for different marketing projects."
  • Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire:
  • Niki Ritmeijer, bestuur LAKS:
  • Richard Brugel, Partner bij Strik Creemers & Partners:
  • Jarno Eggink, directeur JDI:
    "

    Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken. 

    "
  • Cas de Haan, directeur Caspar de Haan:
    "

    Bart is bij ons in een lopende trein van marketing activiteiten ingestapt en heeft  het team (mijzelf, vormgever, copywriter en fotograaf) met de juiste communicatieve skills en kennis van zaken op het goede spoor gekregen. Hij bewaakt de grote lijnen, zegt met goed argumenten waar het op staat en komt met oplossingen, ideeën of alternatieven.

    "
  • Wanda Marcon, co-owner Beebielove:
    "

    Bart is een bevlogen marketeer en moderator die snel tot de kern komt. Tijdens de workshop kan hij iedereen enthousiasmeren ongeacht functie en opleiding wat resulteert in een interactief en dynamische groepsproces. Met een stukje fun, zijn vakkennis en professionaliteit kijken we terug op een zeer geslaagde sessie.

    "
  • Jessie Bekkers-van Rooij, directeur bestuurder Woonstichting SSW:
    "

    Als ik een project heb waar anders naar gekeken moet worden dan betrek ik daar graag Bart bij. Korte lijnen, fijn om mee te sparren en komt altijd met nieuwe inzichten.

    "

Verder Praten?

    Naam

    Telefoon

    Voorstel afspraak