Time to Hire is een snelgroeiend recruitmentbureau dat gespecialiseerd is in RPO. Recruitment Process Outsourcing. Maar decision makers in HR en recruitment zijn nog onvoldoende bekend met RPO en wat het voor hen kan betekenen. Tijdens een interactieve content strategie sessie met marketing en sales hebben we op basis van de See – Think – Do – Care fases van Google bepaald hoe we content doelgroepgerichter kunnen inzetten om de juiste bezoekers naar de site te genereren en vervolgens te laten converteren naar interessante leads. Naast doelgerichte content voor blogs, infographics, podcasts, success cases en whitepapers hebben we ook de online propositie en de belangrijkste landingspagina’s versterkt. Campagnematig gaat Time to Hire deze zomerperiode Masterclasses op specifieke thema’s met partners opzetten om haar thought leadership te versterken bij zowel nieuwe als bestaande relaties.
Eerste resultaten
Binnen een maand na de workshop zijn de belangrijkste landingspagina’s versterkt met aantrekkelijke proposities gericht op specifieke doelgroepen.
Landingspagina scale-up
Landingspagina middelgroot
Landingspagina corporate
Tijdens de workshop werd onze groep intensief gestimuleerd om verder te denken. Niet alles werd zomaar voor waar aangenomen en dat hadden wij ook nodig. Het resultaat was een duidelijke content strategie met concrete actiepunten en een uitgewerkte campagne waar wij zelf verder mee aan de slag konden.
Sebastiaan Cové, Marketing Manager Time to Hire
Impressie
Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?
Wil jouw bedrijf ook de volgende stap zetten in je content strategie? Ga voor meer informatie naar mijn pagina over workshop Content Strategie of stuur me een email.