Workshops
Door elkaar te versterken maak je meer impact
Ik bied in-company workshops aan waarin je met je team snel een resultaat kan bereiken om meer impact te maken met je marketing. Onderwerpen waar ik workshops over geef zijn positionering, content strategie, droomklant ontwikkeling (persona), analyse van klantreis (customer journey) en klantbeleving (customer experience) en propositie ontwikkeling.
Meest geboekte workshops
Op de volgende expertisegebieden heb ik ruime ervaring met workshops. Ook ontwikkel ik workshops op maat afhankelijk van de specifieke uitdaging die er ligt.
Ontdek je Geheime Kracht vanuit je Archetype
Content strategie in de bulls eye van je ideale klant
Klantreis & Klantbeleving
Employer Branding als magneet voor de arbeidsmarkt
Propositie ontwikkeling vanuit je droomklant
Droomklant
Strategie
Gezamenlijke bepaling van de strategie
In mijn workshops neem ik medewerkers uit de organisatie mee in de gezamenlijke bepaling van de strategie en uitstippeling van de strategische route. Dit doe ik vooral door te prikkelen, uit de dagen, een spiegel voor te houden, te verbinden en de juiste discussies aan te jagen en in goede banen te leiden. Altijd vanuit inlevingsvermogen en draagvlak. Met als resultaat dat het veranderproces niet na de workshop start maar al tijdens de workshop!
Samenstelling groepen
Ik werk met groepen die een afspiegeling vormen van hun organisatie gerelateerd aan de uitdaging die er speelt. Denk hierbij primair aan medewerkers die in contact staan met klanten. Management, marketing, communicatie, sales, front office en inhoudsspecialisten. Niet alleen positief gestemden, maar ook kritische denkers en luizen in de pels. De combinatie zorgt vaak voor een sterkere inhoud en borging. Tijdens de workshop creëer ik een open sfeer en constructieve mindset waarin alle deelnemers denken vanuit het perspectief van de klant en zijn beleving.
Vanuit een katalyserende rol, iedereen en ieder idee in zijn waarde latende heeft Bart ons onze scherp gestelde propositie bezorgd. Met behulp van heldere realistische stappen, tomeloze energie, humor en creativiteit waren de strategische sessies iets om naar uit te kijken.
Duur en doorlooptijd
Een workshopsessie duurt een dagdeel (ochtend of middag van 4 uur). Ik houd van snelheid en doorpakken dit zorgt ervoor dat de opgebouwde energie en focus niet verloren raakt tijdens het proces. Bij meerdere workshopsessies zit er maximaal twee weken tussen de workshops.
Ervaringsgebieden
Ik heb brede ervaring met het verzorgen van workshops voor organisaties in verschillende sectoren:
Start- & Scale-ups
Dienstverlening
Food & Horeca
Intermediairs
Retail
Non profit & Overheid
Meer weten?
Heb je een specifieke vraag over een workshop? Of wil je meer weten over hoe ik werk of ben je benieuwd naar referenties? Stuur me gerust een email. We kunnen ook een afspraak met elkaar maken. Het eerste gesprek is altijd kosteloos.