Als je zelf je klanten zou mogen uitkiezen, hoe zouden deze klanten er dan uitzien? Kijk je alleen naar geld? Of kijk je ook of ze bij je dienstverlening en het gedachtegoed en de ontwikkeling van je organisatie passen? Tijdens de workshop Droomklant strategie ga je op basis van een paspoort een profiel voor een droomklant opstellen. De insights van dit profiel van de droomklant gebruiken we als inspiratiebron om een propositie te ontwikkelen waar we nieuwe klantstrategieën van af kunnen leiden.
De workshop droomklant strategie duurt een dagdeel. Deze workshop is goed te combineren met de workshop Klantreis & Klantbeleving
Opzet van de workshopsessie
Invullen PMC matrix als onderligger
Keuzes in segmenten
Paspoort per droomklantsegment
Insights
Paspoort droomklant
Wat levert het op?
Na de workshop kun je nieuwe klantstrategieën ontwikkelen die geïnspireerd zijn op je droomklant.
Tarief
1.250 euro (inclusief inlezen, voorbespreking)
Ervaring
Ik heb brede ervaring met het verzorgen van droomklant workshops voor organisaties in verschillende sectoren van MKB bedrijf tot overheidsinstelling.
Zakelijke dienstverlening | (Semi-)overheid | Onderwijs |
Zorg | Retail | Sport |