Wil je meer uit je sociale media halen? Dan is een workshop social media strategie zeker iets voor jouw organisatie. Tijdens de workshop ga je één of meerdere social media doelen benoemen. Vanuit deze doelen ga je vervolgens invullen hoe je dit kunt omzetten en organiseren naar doelgroepgerichte content thema's vanuit de kanalen die je wil inzetten.
De workshopsessie bestaat uit een dagdeel van 4 uur met mensen van de communicatie afdeling eventueel ondersteund door andere actieve collega's op het gebied van sociale media en collega's die zich bezig houden met digitaal klantcontact (webcare).
Na een workshopsessie heb je inzicht in je social media strategie, heb je inspiratie voor doelgroepgerichte thema's die eenvoudig te vertalen zijn naar content én weet je hoe je al je kanalen doelgericht en versterkend kunt inzetten.
Model social media strategie
Opzet van de workshopsessie
Social media doel
Content thema's
Kanalen
Organisatie
Planning & Beheer
Meten & Bijsturen
Kosten
1.250 euro (inclusief voorbespreking en inlezen)